helga'

då var det söndag, det känns som om det vore igår jag tänkte så sist.
Helgen har spenderats med shopping till stor del. Först på röda korsets second-hand affär "Kupan", och igår inne i Kalmar där jag köpte örhängen och strumpor :) Gick åt en el pengar, så idag fick jag ångest och satte mig och gjorde en budget för att se hur mycket pengar jag kan göra av med varje månad!

Ikväll ska jag ändå bränna lite med pengar, då ska vi in till Kalmar och kolla på Arn och käka popcorn!!! Vissa ska kolla på The dark knight istället, hade velat se den också men det blir lite väl dyrt det... Har typ sett 4 filmer på bio den här sommaren, det är fan rekord!

Igår var det fest, men jag sparade vinet inför nästa helg, vi hade så kul ändå :) körde djungeltelegrsfen, en lek som jag måååste lära ut när jag kommer hem :P har inte garvat så mycket på flera månader!

nu ska jag läsa lite i min begagnade bok som jag handlade på kupan, haha:P Törnfåglarna, en riktig klassiker!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback