örk

hungrig är jag. hade dans för snart 1.5 timme sen, och det gick ganska pissigt. Blir så förbannada på alla pa de bouréer och pliéer och allt vad det nu heter, när man inte få till dom! Som tur är hade vi kör idag, där känner jag mig iaf hemma:) Håller på lite med olika etniska sånger, och nån annan 60-talslåt som är ganska roliga. Alla är så duktiga också, så det går fort för oss att lära in!

Ska plugga lite på sagan/berättelsen som Hilda och jag har fått jobba med. Det är en saga från Nigeria (har jag för mig) som typ handlar om att man inte ska utnyttja den som hjälper en, att man inte ska vara otacksam och så. Ska försöka ö'ra mig den uttantill så gott det går tills imorgon, får se hur det går...

Ikväll blir det även bastu, längtar till det :) Den här dagen har inte varit helt toppen, jag har kännt mig ganska irriterad hela dagen och varit lite nere. Kanske kommer en period av det nu, när allt varit så toppen hittills liksom. Men då får det väl vara så, det måste ju komma motgångar också :) Och när jag lär mig att göra den där satans piruetten ordentligt, då ska jag jubla och vara riktigt stolt över mig själv, hah!

Snart mat nu, magen kurrar :)

Kommentarer
Postat av: EllanBellan

Hej sötnos! Häng inte läpp för dansen, du lär dig snart! :) Hoppas det känns bättre idag!

Verkar som ni har skoj ihop ändå därborta, alltid kul att träffa nya människor! Av bilderna att döma verkar det xå vara en väldigt fin plats att bo på!

Vi ska till karlskoga på lördag och gå på bröllop, vi ska sova hos "er" då. Kommer vara lite skumt att du inte är där... :S

Ha det gott och ta hand om dig!

2008-09-03 @ 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback