hemma på ön

då var tbax på ön då för en stund! åker ju till GBG på onsdag kväll så det känns väl lite onödigt på ett sätt, men på ett annat sätt bra för man vill ju inte gärna missa en massa lektioner med dans och sång såhär inför sökningen.

Idag på kvällen när vi dansade kändes det osm jag sträckte mig, vilket inte är så bra om man blir stel och så. Jag liger ju inte så superbra till när det gäller dans ändå, men man vill ju ändå kunna göra sitt bästa på sökningen...
Men jag blir alltid lika happiiii när jag tänker på att vi på söndag flyger ifrån detta lilla land och drar till London och vårt (kanske) framtida hem :) Det ska bli jäkligt kul och intressant att hälsa på skolorna, hoppas att dom är så bra som vi tror :P

Och vi har fått Liedbergssalen om ommålad, till svart svart svart!!! det är jävligt snyggt faktiskt, och ser oerhört proffsigt ut tillsammans med nya trägolvet också! man blir helt lycklig av att vara därinne:)

Fick reda på idag att det bara är 33 dagar kvar här på skolan, och det känns konstigt... I vanliga falla längtar man ju bara efter att skiten ska ta slut, hehe, men nu är det en bitterljuv känsla av att man snart flyttar härifrån. Very strange indeed...

Haha, jag tar det härm ed England på allvar iaf ;) har nu i studiesyfte börjat läsa Harry Potter på engelska och såklart fatsnat så sjukt mkt i böckerna! Dom är ju hur bra som helst, att jag inte fattat det förut och gett dom en chans? Ska lätt ge bort böckerna i present till Viggo, dom skulle nog passa honom. fast det är ju bra om han lär sig läsa först, haha! Och jag hittad gamla kopior av olika engelskauppgifter i kopieringsapparten också. diom snappade jag snabbt åt mig, tänkte göra dom på tåget på onsdag... Jag är så duktig, shit pommes:P

Nu blir det sängen och några fler sidor Harry P!

ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback