karlskoga i mitt hjärta

är hemma på påsklov, och det är härligt :) man längtar faktiskt hem till allt det som man annars längtar bort ifrån när man varit här för länge; familjen, centrum, fiket och dom två stackars uteställena, hehe!

Det är konstig, för en av dom bästa partyhelgerna i stan hade jag faktiskt nu i helgen. man förväntar sig ju att det ska vara precis så tråkigt som det alltid är när man går ut här, men helgen hade en hel del spännande att bjuda på :)
på fredagen blev det Wickan med Jossan, Sandrus bananus, twins, alex o.co. På Wickan spelade karlstadbandet Molotov Jive, och det var faktiskt kul att se, dom röjde järnet :P Vi dansade hela kvällen och märkte nog inte riktigt hur lite folk det var där, men vafan, det var kul ändå!

På lördagen blev det Statt med Johanna och hennes vänner, det var också kul :) slutade med efterfest hos Martin tillsammans med Tomas och Alex, haha! vi 4 liksom, vilket gäng :P sen fick jag skjuts hem på mammas gamla helvetescykel av alex, han höll på och dö av mjölksyra, HAHA!

nu blir det mat snart här hemma, och så måååste jag försöka öva lite mer på min monolog! jag måste, måste, måste...

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback