10 dagar till jullovet!

Sååå gött, idag är typ första dagen på länge som jag känner att jag inte har något som jag måste göra, utan jag kan bara chilla! så därför skriver jag lite i bloggen. för det är sånt som jag typ aldirg hiiner med nuförtiden :P

Den här veckan har gått fort, för jag har haft så mkt att göra! Sjöng på workshopen i tisdags tillsammans med Elisa och fick en massa jäkla kritik, sånt man lär sig en massa på men blir ganska nere av... problement är ju att dom andra eleverna i musikalklasserna är den mest kritiska publiken du kan uppträda för, för dom håller ju på med exakt samma sak! men samtidigt kan man ju få många bra tips också, vilket är det viktigaste ;) 
Sen analyserade vi en scen till teatern idag och skulle kunna början på en grimm-saga utantill på voice-lektionen... och imorgon ska vi ha med oss förslag på teatersportlekar till improt. fullt upp, men jag är klar och förberedd med allt så ikväll blir det att kolla på Yentl med Elisa :P

Har verkligen velat se den i en evighet, hopppas att det är bra! fick låna den är finfina Alex i klassen, jäkligt go tjej faktiskt! Tyvärr så bor hon inne i stan, så man ser inte så mkt av henne mer än i skolan... Så synd att många av dom man kommer mer överens med inte bor här där vi bor... här bor bara alla 19åringar, hahaha! :D och jag, elisa och granny <3

I helgen blir det London! Har svårt att bestämma mig för om jag ska se Oliver! eller Avenue Q. Om jag inte ser Oliver! i helgen så måste jag åka in till London direkt efter lovet och se den då istället, för jag ska skriva ett arbete om den... men vi får se, är egentligen mer sugen på Avenue Q som det känns nu.

Snart är det jul också! måste förbereda inför hemresan, skriva listor på allt som jag måste fp med mig hem osv osv... Actually så ska jag nog börja skriva en lista redan nu!!! Medan jag lyssnar på Spamalot ;)

ses snart kga!!! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååå det ser jag verkligen fram emot!! =)

Längtar efter dig*

Pusss&kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback