Snart påväg mot Malmö!!

Ääääntligen! Imorgon är det dags att ta tåget til Malmö och Jesus Christ Superstar på Operan :D Shit vad jag ser fram emot det, men jag kan ändå inte ha några förväntningarn på den eftersom jag inte har superkoll på varken musiken eller handlingen. Den enda jag har förväntningar på är Ola, men jag vet ju redan att han kommer vara helt perfekt!<3

Sen på söndag kväll kommer jag hem till kga, och då är det en liten tjej vid namnet Idun som jag ska träffa först av allt :) Hon kommer vara stor, mer än en månad gammal, men ändå så liten. myyys!

Ikväll blir det gänghäng med dom få musikteatrare och övriga som är kvar här på skolan. Vi ska dricka lite alkohol och gammal glögg, och kanske spela TP. Det blir najs, skönt att varva ner lite efter 13(!) dagars arbete i sträck här på skolan... Måste nog snart leta reda på dom så dom inte börjat festa utan mig :P

På måndag kanske det blir lite skridskoåkning vid aggerudskolan tillsammans med viggen&birken, på tisdag BB, på onsdag maddekväll <3, någon/några dagar träffa Sandra! och sen sångrep varje dag. Det kommer gå fort, men det kommer vara så jäkla skönt att vara hemma ett par dagar!

See you soon, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback