oh my gosh, oh my gosh, oh my gosh!!!!

Vi har fått svar från en av skolorna, och vi har kommit in! det känns helt sjukt, men det är saaaaant!
Det är en musikutbildning med dans på Kingston University i London, 3 år. Vi har bara skickat in ansökan via ucas, vi har alltså inte skickat någon auditionfilm eller någonting, och ändå kom vi in! antingen så betyder det att dom inte har så många sökande, eller att dom tar in oss bara för att vi är kommer från utlandet och dom vill ha en mer internationell skola. lite konstigt är det ju hursomhelt, men roligt ändå! fast det var nått om att dom ville ha någon kvalifikation verifierad eller nått, men jag skickade ett mail nu och frågade vad dom menar:P käns så skööönt att ha något att välja på iaf! då kan man liksom ha något att utgå ifrån och ta ställning mot:)

ringde till valsverket idag också. ska dit på audition den 21, och det ska bli skitkul faktiskt! kör min gamla vanliga auditionlåt, lika bra att nöta ut den medan man kan! hoppas att jag hinner göra lite annat också, än att bara vara på valverket hela helgen ^^

nu ska jag sova, imorn blir det en lång dag med provsminkningar, dansrep, tv4 och genomdrag! puh a puh...

Hade bäst allihop, jag svävar på moln och drömmer om England:)

PUSS<3 

Kommentarer
Postat av: jossan

åh kingston har mycket shopping;) fast det ligger lite utanför london ju! det är därifrån min mc.dreamy härstammar hahaha!^^

skönt att det kmr lösa sig hörruu!

2009-03-11 @ 20:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback