lugnare tider!

det vankas helg, och den kunde inte ha kommit mer lägligt! är trött både i kroppen och knoppen (haha, vilket lågstadierim!!) så det ska bli gött att få sova lite längra på morgonen och hinna göra lite annat, typ packa och åka till bibblan.

idag hade vi sista lektionerna med danshögskolan, det blev modernt och impro först, sen efter fikat uppvärmningn med yoga och sedan partnering med lova. vi gjorde korreografin såå snyggt måste jag säga, så smooth och säkert, haha! önskar att man kunde spela in det, hade varit kul att se faktiskt...

efter e.m-fikat plockade jag och tomas ihop en massa grejer och gjorde iordning en provisorisk studio i ett nytt rum. I helgen är det ju audition här på skolan, och då behöver dom ha den vanliga studion- och musikrummet att öva i och erbjuda att kompa om folk vill öva sina låtar. Därför har vi nu en ny studio där Lova och jag ska sitta heeela söndagen och spela in vår radioteater och redigera lite om vin hinner! Om en vekca ska det vara klart att redovisas, så det är lite bråttom :)

ikväll ska Orsi och Hilda redovisa sitt projektarbete som är ett (en?) Performance. Det ska bli kul att se, och skönt att få vara pubik för en gångs skulle! Sen måste vi ställa iordning allt inför Lördagen, men det går nog snabbt förhoppningsvis...

Idag ringde dom från Kronhallen också och frågade om jag var intresserad av sommarjobb också! Pratade en stund och Norling frågade en massa om hur jag tänkt mig min sommart, om Hultan och om jag hade några referenser eftersom jag inte kommer kunna åka hem på någon intervju eller något... Tror inte jag ligger så superbra till just pga av detta, men man vet ju inte, kanske har man en chans på ett jobb! Hoppas, hoppas :P

Och i helgen ska det tackas JA till England också :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback