valborg och maj

hej och hå!

om 10 minuter ska jag hoppa på bussen in till kalmar för att kolla på kalmar ff - häcken, så det här får bli ett kort inlägg!

Förra veckan åkte jag till GBG för att göra audition till PAS. Det gick sådär, monologen & sången gick toppen medan dansprovet var aaaaas svårt och jag mest skämde ut mig... men det var roligt iaf, lärde mig väl nått antar jag! kom in på deras förberedande 1-åriga utbildning som verkar bra, blev nöjd med att ha kommit in någonstans iaf :)

Sen drog elisa, jag och nadja till London! På två dagar hann vi shoppa i camden, misssa ett tåg, besöka två skolor bl a colchester som vi kommit in på, gå på musikal - Spring awakening och dricka öl!
colchester verkar toppenbra och det är till 99% bestämt nu att vi kommer börja där till hösten s¨det känns pirrigt och läskigt och galet och allting!!!!

Kom hem i onsdags kväll, hade två lektioner igår sen blev det grill och öl på kvällen! idag har lova och jag jobbat med vårt projektarbete och nu ska vi som sagt gå på fotboll. ikväll blir det nog film hoppas jag! :)

imorgon ska vi fira lova som fyller hedersvärda 23^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback