art attack!

igår var vi på Mondo, ett litet hak uppe på Uni som visade sig vara ett jäkligt schysst ställe! Kvällen gick ut på att man antingen köpte en t-shirt eller tog på sig nått vitt hemifrån, det delades ut pennor och sen skrev man whatever på varandras tröjor, haha! Tydligen någon slags traditionell grej som dom gör här när man slutar skolan och så, typ som när vi skriver i våra studenthattar antar jag... :P  Jag fick en del fina citat på min tröja: "Sexy Swede", "Feed me beer", " Kiss me (slowly)" och en massa annat, haha!

Så idag är man lite scheleten... ska snart iväg och ha sånglektion, och 17-21 blir det Oklahoma-rep.
Det är 3 veckor kvar till lovet, och jag har redan börjat längta massor efter att få komma hem och fira jul! hoppas att veckorna som är kvar går lika fort som dom hittills har gjort, men det gör dom ju säkert inte bara för det...
Saknar fika med tjejerna och Grey's Anatomy på onsdagarna med mamma! saknar luciarep och svensk julmusik i affärerna och snö... hoppas det är snö när jag kommer hem, då blir jag glad :)

Har iaf bokat tåg till Oslo den 18e december! ska bli askul att åka dit igen, och nu i juletid. är säkert jättefint där runt jul :) eftersom alla slutar 22 typ eller är i malaysia så finns det ju inte så mkt i stan att göra, bäst att passa på då!

cia ciao, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback