körauditionsdag!

Idag är det audition till kören för Oklahoma! - musikalen som dom ska sätta upp här på skolan i januari nån gång. Självklart ska man dit! Det värsta är att jag har en jäkla monolog som jag mååååste öva, för den ska visas upp på torsdag. Idag har jag iaf kommit så långt att jag kan den utantills och har hunnit börja jobba med undertexter och riktiningar. men det är liksom bara två dagar kvar, så jag vette fan hur det ska gå...

Kunde ha haft en rejäl sovmorgon idag om jag velat iaf, har bara en lektion (solosång) som börjar 14.30 :P men sen måste jag vänta på skolan i 2 timmar innan auditionen, surt.

Har suttit och kollat på svenska nyheter och grejer nu på morgonen, så jag är med lite i svängen iaf när jag kommer hem! Kollade på klipp från idol också, verkar vara en del bra människor med i år! Ska bli kul och så skönt att få komma hem, slappnad av, PRATA SVENSKA MED ALLA och kolla på tv! vi har ingen tv här så man får hälla till godo med datorn och svtplay, haha.

Nej, nu blir det mat och sen lite mer övning! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback