snart half-term!

3 lektioner kvar, sen är det half-term, och det ska bli så j*vla gött! 03.20 går bussen mot Stansted och runt lunchtid borde jag vara hemma i KGA! har packat allt, är ju inte så mkt mer man behöver ha med sig än biljetten, passet och plånboken :)

tyvärr så måste jag ju plugga lite under veckan, för det är ju det readingweek går ut på. men det är ju bara roligt plugg! ska öva på step, sång och så ska jag leta efter bra låtar och grejer som vi kan bygga ett 15 min långt medley av, som vi ska göra på vårt praktiska prov sen till våren. ska gå på två musikaler också: Järnklockan och Sunset Boulevard, det ska bli sköj ;)

nu blir det soppa till lunch och en ostmacka, sen sa jag bege mig tillbaka till skolan...

Ses snart allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback