sunny sunday

Hi everyone :P

Fattar inte hur fort dagarna går. Man hinner inte med någonting alls!
Igår gick jag iofs upp rättså sent för jag var bakis, haha! sen tvättade vi, det missionet för dagen. Det enda vi skulle göra sen var att gå till Tesco och köpa chips. Detta gjorde vi inte förän kl var 8 ungefär, för första gången vi var påväg till Tesco stannade vi till vid en affär som heter BQ och fastnade... dom hade så mkt fint! lampor och kuddar och krokar och en massa blommor! Slutade med att jag köpte en såndär krok som man hänger över dörren, och en till blomma att ha i "extrarummet". Sen var det bara att gå tillbaka för då var tvätten klar och var tvungen att hängas upp. sen var vi så hungriga så vi var tvugna att laga mat. och sen var kl 8. Det är så man fördriver en dag!

Idag däremot ska det hinnas med en massa saker (om jag kan hindra mig själv från att sätta mig vi datortn hela tiden). Rummet ska städas ordentligt, sen måste jag lägga in alla kläder som jag hängandes överallt i rummet i garderoben. Kl 3 är det dans på University of Essex, vi ska testa hur dom olika klasserna är, så det blir nybörjar-ballet, avancerad ballet och modern/jazz. ska bli jättekul, hoppas det är bra! Då kan man ju gå där varje söndag, plus att dom har street på onsdagar som jag också måste testa!

om en vecka är jag hemma, wiiie! :D vi upptäckte att det gick en buss 03.20 på lördagen, så då slipper vi åka till Stansted redan på fredagen och sova där, som vi hade tänkt från början. då kan vi hänga en dag till med elisa och martin, han kommer ju redan på torsdagen han :P

ses om en vecka! ciao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska bli sååå skönt att få rå om dig en hel vecka.

2009-10-18 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback