The truth be told, the truth be told I'm worried about the future holds, the future holds

Torsdag, bara en dag kvar av veckan och sen är del heeelg igen :) Har en massa läxor, men på något konstigt sätt känns det som jag har kontroll över det. Men det är nog bara en inbillad trygghet, för jag måste lära mig 2 låtar tills nästa vecka och en monolog!

Ska gå och laga mat num, är min tur idag :) det blir soppa!
Sen ska vi dr till Uni och gå på The Hoosiers, är tydligen ett ganska känt band i England (har aldrig hört talas om dom försut). men det ska bli kul, konsert är ju alltid roligt!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad kul att du verkar trivas! Det där är nog helt rätt för dig.

Ha det bra nu så får vi höras snart:)

Puss och kram!!

2009-10-13 @ 12:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback