första dagen

har kommit hem efter en kort krogrunda i staden, är trots det lite småfull!
Idag har det varit hårt. Först blev vi indelade i tre olika grupper (vi tre blev såklart isärdelade). I dessa grupper har vi dansat alla tre dansstilarna jazz, step och ballett och blivit bedömda därefter, sen kommer vi lbi indelde i andra grupper med olika svårighetsgrad. Det värsta var ju att jag inte hade stepskor, osm jag trodde att vi inte skulle behöva förän nästa vecka, så det gick ju crap. inte för att ett par riktiga skor skulle ha gjort mig bättre på step iofs, men iaf.... Vi fick en maaaaaassa info också under dagen, så man blev helt fullproppad. utmattad både fysiskt och psykiskt!

Imorgon börjar jag inte förän 12, men vi ska hinna med en massa innan dess. typ köpa kastruller och stekpanna och annat skit till köket. orkar inte äta mackor en dag till!!! jag vill ha maaat, spagetti och köttfärssås!

nee, nu ska jag sova, somna snart.

See you!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad kul att du börjat skriva igen:D kommer läsa varje dag! verkar ju som om allt börjat jättebra också, vad kul! du måste fortsätta skriva här, haha.



massa pussar och kramar!<3

2009-09-22 @ 17:37:32
Postat av: Johanna

Stepp!! Fan va kul =D

Fick en asbra bild i huvudet av ditt rum haha men vore ändå lockande med lite bilder^^ Ser det ut som i Harry Potter??!

Blöta pussar****

2009-09-22 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback