modern dans och biblioteksinfo... fun stuff

Idag började vi senare, min grupp började kl 12. så elisa och jag passade på att ta oss till Teso och införskaffa lite akuta grejer, typ karstruller och stekpanna och knivar och skärbräda och en massa annat som man måste ha för att kunna laga mat! Ikvälle ska vi inviga köket med lite spagetti och kättfärssås ;) hoppas någon anna har en konservöppnare, för det var det enda vi glömde köpa.

I skolan hade vi först en infoträff i biblioteket om biblioteket. Jag satt där som en duktigt skolflicka och förde anteckningar, för annars glömmer jag det hon sagt på 2 sec.

Sen hade jag typ 1 timmes lunchrast (macka och vatten, börjar bli jääävligt trött på dom där mackorna nu, tacka vet jag köttfärssås) och därefter var det dags för modernt med vår klassföreståndare Andy.
Och se på fan, en del av det vi gjorde i korreografin kunde JAG, men inte dom andra superduktiga ballerinorna i min grupp! det kändes faktiskt väldigt bra, eftersom vi bara har haft dans hittills så jag ju inte kunnat visa vad jag kan bäst! Men imorgon börjar vi med sång, då jävlar ska dom får se, hö hö ^^

Efter skolan drog jag och köpte stepskor inne i la stada (som för övrigt är så mysig, med backar och trånga gator med en massa små butiker). Tyvärr fick jag inte med mig dom direkt för jag var tvungen att lämna in dom hos en skomakare som skulle sätta fast järnen på skorna. så nu har jag snart allt jag behöver för den här kursen, wiiie :P

Nu har jag precis duschat och ska plocka iordning lite i mitt rum. Det är ingen ordning här, varje sak har liksom inte fått sin plats än. men snart!

Fattar inte att det bara gått 4 dagar sen jag kom hit, här känns det som dagarna är en oändlighet!
men snart kommer det börja gå fort, och sen hux flux är det jul :P




Kommentarer
Postat av: Mamma Ewa

Det är bara att köra på gumman. Kör över dom med det du kan och det andra får du improvisera och låtsas. Du brukar ju vara snabblärd med det mesta, kommer att gå jättebra tror jag (men jag är ju som vanligt partisk).

Love you

2009-09-23 @ 09:29:23
Postat av: Sandra

Vad kul att det börjat så bra med dansen, och allt annat också verkar det som:D

Hoppas du fått i dig lite köttfärssås!

PUSS<3

2009-09-24 @ 18:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback