Gäster på väg

Idag kommer mamma, pappa och peter hit! känns lite skumt att dom kommer vara här i colchester. det är ju fel, dom ska vara hemma på majvägen! men det ska mest bli hur kul som helst :)

Förhoppningvis hinner dom med bussen som går 12 från stansted, vilket betyder att dom kommer vara här runt 13 och att vi får mer tid att gå runt i stan, kolla in skolan och annan sight-seeing. Imorgon får vi se vad vi gör. Dom måste ju iaf komma hit till Quays och kolla in hur jag bor, och följa med och handla på Tesco, haha :P Och sen ska vi kollla på slottet också.

Dom två senaste veckorna hr varit helt galet hektiska, men samtidigt väldigt bra! Elin komr ju förra helgen, det var väldigt trevligt :) blev mysket festande den helgen, vilket man fick betala lite för i veckan sen, men det var det värt!

Nästa vecka blir det Oklahoma 9-21 varje dag, woop woop. not. ska släpa med mig datorn, för jag kan tänka mig att det kommer bli mycket sitta och vänta för oss...

sen på torsdag har vi första föreställningen!

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Det var kul att träffa dig! Det är inte långt kvar till nästa gång o efter det är det ju snart sommar 8)

Tiden går sååå fort!

KRRRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback