kaviar-mannen

hej bloggen!

är nog inne på min värsta vecka ever här i colchester. inte pga hemlängtan eller dramaqueens eller sjuka, utan enbart för att det är så jäkla mkt att göra, och mina 24 timmar om dygnet räcker inte till!

I helgen skrev jag klart min uppsatts som i slutändan blev 14 sidor lång (37 med Appendices!!!). Lyckdes klämma in en jävla felaktig referens också i den också, så nu går jag och irriterar ihjäl mig på det, fst det egentligen inte spelar så stor roll.

Imorgon ska jag berätta en Grimm-saga för klassen på 3.5 min. Den är såklart för lång, men jag oooorkar och kan inte korta ner den mer nu, så det få bära eller brista med tidsgränsen helt enkelt.

På måndag har vi ett musikteoriprov på allt vi lärt oss under första terminen.... jippi yey. Så så fort ja är klar med sagan imorgon så är det bara att börja hårdplugga på teorin...
Kusin vitamin flyger till landet idag, och jag ska spendera hela min helg med henne i London, så jag har inte mkt tid på mig att få in allt detta i min lilla skalle!

Helgens höjdpunkt var ju iaf pool-night med Kevin uppe på Uni of Essex! Vi var helt klart värda det efter hårt slit med uppsattsen hela dagen :P så det blev några omgångar biljard, lite guitar-hero, snake-bite och sen in på nattklubben som jag lyckades komma in gratis på efter många om och men... Där inne var det värsta bra coverbandet och vi skakade rumpa!
När vi kom hem blev det treditionellt fyllekäk med bagels, finnscrisp, kaviar och ost. Kevin upptäckte osthyveln och åt upp all min ost, haha. dessutom provade han på den svenska kaviar'n som han nu är kär i och har önskat sig i födelsedagspresent! bra killen den där kevin ;)

sen klämde elisa och jag ihop oss i min lilla säng för att kevin skulle få sova i elisas rum... ujuj vilken kväll!

nej, nu mååååste jag plugga lite, skärpa mig, ta mitt ansvar!

ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar att plugga in musikteorin! Du har ju alltid jobbat bäst när du har lite press på dig ;)

2010-01-27 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback