let it rain on me, let it rain

SUUUUUCK....! Idag har jag verkligen ingen motivation till någonting! sitter och försöker jobba med min fairytale-assesment och character-work, men fan vad svårt det ska vara. Vill bara krypa ner i sängen, läsa Eclipse och somna och drömma om Edward, HAHA! det är farligt att läsa dom där böckerna när man behöver ha tid till att göra annat viktigt, verkligen livsfarligt.

idag började det snö igen. hoppas verkligen inte att skolan är stängd imorgon igen, för då blir jag förbannad på riktigt! men så länge det inte snöar under natten så är det nog lugnt...

på lördag blir det London. som jag behöver London just nu!! lite liv och adrenalin :)
ska kolla på Oliver! och Cirque de Soleil <3 Det kommer vara asbra, I know it. och det är på Royal Albert Hall, vilket känns lite mäktigt faktiskt!

Sen är det bara två veckor tills kusin vitamin dyker upp i landet, wiiii :D har varit allmänt sentimental idag och kollat på gamla bilder från hultan, bullis, tider då jag hade megalångt hår, var ung haha. nu går man sakt men säkert mot 25 och sen 30, fiiiifan. därför ska det bli lite skönt att träffa folk från hemma, 30åringar som kan få mig att känna mig ung, haha :P

nee, öva lite character kanske, sen käka grapefrukt, kanske kan få mig lite pigg!

ciao wow

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mae lilla gumman. Du är alldeles för ung för att älderskris. Men det blir nog bra när tant Elin och tant Eva kommer. Puss

2010-01-15 @ 13:23:35
Postat av: Johanna

Hahahha jaa jäävel va gamla vi är Malin!! ;)



Hittade en gammal bild på oss som jag lagt ut på bloggen!..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback