tänkt vad lite snö kan göra

wow, tänkt att man skulle få vara med om värsta snöfallet på flera å här i england, haha. det handla om 1,5 dec ungefär :)
Skolorna stänger, bussarna får panik och folk är överlyckliga över att kunna göra snögubbar! Kan ju inte säga att jag klagar, vi har flera inlämningsuppgifter som man fått chansen att jobba med så pass att man kan slappna av lite framöver. Men det är ju hur kul som helst när man tänker på vad som skulle krävas för att få dom svenska skolorna att stänga!
Imorgon är det tänkt att det ska vara öppen iaf, om inget drastiskt händer med vädret under natten. Tur det, för imorgon har vi både jazz och ballett och det vill man ju inte missa...

Har varit jävligt produktiv under ledigheten tycker jag, skrivit nästan en halv uppsatts, läst ut New Moon och lärt mig räkna ut hur man skriver dur-tonarter och räknar ut deras paralell-tonarter, heja mig :D

Ikväll fick jag äntligen se Avatar igen, och den här gången i 3D! det var precis lika bra som förra gången, vilken film alltså! Insåg att sist jag var på bio två gånger på samma fillm var 1997, när Titanic visades... Han kan verkligen göra film, den där Cameron ^^

Åt resterna av indiska maten som vi beställde igår, yum yum. Så jääävla gött att dom kör ut maten till en, speciellt i det här skitvädret! Men imorgon är det alltså dags för att komma tillbaka till verkligheten, om allt går som planerat. Fast det är ju det man vill egentligen, jag betalar ju inte pengar för att sitta hemma på rummet och glo.

Nu ska jag börja på Eclipse - tredje Twilightboken :P ska bli kul att äsa en bok som man inte vet storyn i, haha, blir lite törrt i längden!

Sleep tight, sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback