Shopping!

Idag hängde jag med Elisa till stan, som moraliskt stöd och för att jag ville dricka kaffe, haha!

Först gick vi till en pantshop där Elisa kollat in en iPod touch. och där lyckas jag hitta en portabel högtalare till min ipod :P Jag har velat köpa en ny sån jättelänge, och nu när jag hittade en för bara 25 pund så tänkte jag att det var lika bra att slå till!

Sen fixar vi mysbrallor åt Elisa och strumpor, och i samma veva hittar jag en perfa väska att ha till skolan, något som jag letat efter ett tag nu. katjing och ännu en påse i handen.

 


Därefter vill Elisa ha block till våra acting- och improloggböcker. jag hittar en jag med, såklart, katjing.

Vi börjar bli hungriga och beslutar oss för att gå till Nero och fika. På vägen springer vi på mannen som alltid säljer tyger, sjalar mm på marknaden. Jag har ju velat ha ett sånt tyg aslänge, och nu hittar jag det här underbart fina i svart, rött och brunt!!!

 

prutar ner det från 20 till 15 pund och köper såklaaaart!

Fikar på en latte och muffins, snackar vår och iPod touch och skolan och livet. sen handlar vi lite lyxvaror till kvällens mojitos och indiska mat, och jag undrar hur det slutade med fyra påsar i mina händer, jag som faktiskt inte skulle ha nått.... gaaaah. nu blir det te att snåla resten av terminen.

ikväll blir det alltså indisk mat, yum yum, och mojitos till förfesten ;) sen ska vi ut i stan med Lisa, Dan och deras klasskompisar. blir nog raj raj!

ska ladda hem nyaste iTunes nu så Elisa och jag kan ha hemmadelning mellan våra datorer, haha :P 
sen måste jag nog faktiskt göra lite skolarbete, om jag hinner... 




 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oftast är ju såna shoppingrundor roligast. Snygg väska, och snyggt tyg. Är det till väggen? Pöss

2010-03-07 @ 09:48:31
Postat av: J O H A N N A

Vad ska du göra med tyget? Ser att det är fantastiskt snygga elefanter på hihi! Bra val ;D

Puss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback